Colindres - Reisverslag uit Colindres, Spanje van thieu kessels - WaarBenJij.nu Colindres - Reisverslag uit Colindres, Spanje van thieu kessels - WaarBenJij.nu

Colindres

Blijf op de hoogte en volg thieu

24 Mei 2014 | Spanje, Colindres

Hé, de zon schijnt vanmorgen en het is warempel mooi weer. Je wilt het niet geloven, maar vandaag sinds santiago weer met korte mouwen gereden. Een verademing, Mijn fiets weer schoongespoten en met wind in de rug richting Bilbao. Morgen nog 65 km en dan ben ik op mijn eindbestemming.
Ik slaap in een klein plaatsje met een alberque municipal en ik was tot vanmiddag de enige. Het is schoon en netjes en in een gewoon gebouw waar verder wat kantoren van de gemeente inzitten.
Allemaal kamertjes van 2, dus hoogstwaarschijnlijk slaap ik alleen. Geen warm water en dus het douchen is wat spartaans.
Nu zit ik in een cafetje dit allemaal bij te werken op mijn gemak. Net lekker gegeten en vanavond nog een stukje stokbrood en misschien nog naar het cafe om de champions leage finale te zien. Ik hoef morgen toch niet vroeg op.
Zondag en maandag ben ik in Bilbao, dinsdag weer richting Santander waar ik vandaag door kwam en de boot over de rivier moest nemen om verder te komen. Ook leuk.
De stad is verder grotendeels nieuwbouw, maar die bekijken we wel als we er weer terug zijn.

  • 24 Mei 2014 - 18:19

    Jan:

    Thieu, goede tocht gewenst naar Bilbao. Wij hebben indertijd met Piet en Dora heerlijk ontbeten op het dakterras van het moderne hotel tegenover het Guggenheim.
    Wij zijn met de oud Bijenkorvers vandaag in Dordrecht en genieten van stoomboten, stoommachines, jeneverproeverij en vanavond diner. Groet van Nelleke en Jan

  • 24 Mei 2014 - 19:23

    Piet Kessels:

    Thieu, je bent al een heel eind gevorderd.
    Wij zijn ondertussen een dikke week naar Mallorca geweest.
    Hebben daar wel wat gefietst maar vooral vakantie gehouden.
    Moet je berichten nog eens nalezen, want het was warm in Spanje, maar er was ook regen.
    Hou vol en tot binnenkort.

  • 25 Mei 2014 - 09:20

    Jos:

    Ha Thieu, het einde nadert voor je. Ik vlieg vandaag ook weer terug naar Amsterdam. Dat gaat maar overal naar toe, tegenwoordig. 'Maar toch!', hoor ik ons moeder nog zeggen. Veel plezier daar, ze schijnen er een prachtig museum te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Colindres

thieu

gepensioneerd, getrouwd, twee dochters en 4 kleinkinderen. Fiets graag en veel. Ben in 2006 naar Santiago gefietst en ga 6 mei naar Sevilla voor de Ruta del plata naar Santiago. Daarna door via de Ruta del Norte naar Bilbao

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 6431

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Ruta de Plata

Landen bezocht: