santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van thieu kessels - WaarBenJij.nu santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van thieu kessels - WaarBenJij.nu

santander

Blijf op de hoogte en volg thieu

27 Mei 2014 | Spanje, Santander

dik 2000 km na mijn vertrek in Sevilla ben ik een dag te vroeg in Santander. Het was weer een dag mooi weer en dan is het zo gemakkelijk om maar door te rijden. Je weet niet wat het morgen is. Een keer met het draagveer in portugalete, een maal met de boot van Lareda naar Santona en op het laatst de boot van Soma naar Santander. En daartussen natuurlijk de nodige hellingen. Het kost wat tijd maar dan ben je er ook gewoon.
Ik logeer voor een nacht in de albergue hier, morgen verkas ik naar een hotelletje voor mijn laatste nacht in spanje.
Het is een albergue waar je niet echt vrolijk van wordt, 40 bedden op een wat ruim uitgevallen slaapkamer, maar ik heb een bed en al gedoucht, wassen hoeft niet meer en mijn fiets staat veilig (wel voor 3 euro). De stad is nieuw en heeft weiing oude gebouwen want alles is verwoest tijdens een storm in 1941.
Morgen gaan we de stad uitgebreid bekijken. Zelf maar weer koken, want wachten tot 8 uur is geen optie na 130 km over niet echt vlakke wegen.

  • 27 Mei 2014 - 17:46

    Jos:

    Ha Thieu, je hebt een mooie baard gekregen, zo te zien. En de rest van het sterfelijk omhulsel ziet er krachtig en afgetraind uit. Toen ik terug fietste vanuit Spanje naar Amsterdam had ik 2000 kilometer, jij zit er dus al overheen. Een groet uit regenachtig Amsterdam.

  • 27 Mei 2014 - 18:12

    Thieu Kessels:

    Hoi Thieu, je hebt het gehaald dus vanavond mag die borrel! ik heb zelf na iedere etappe van jou maar een borrel genomen! knap gedaan. Ja en die baard waar Jos het over heeft vind ik m.... maar dat wist je al.
    ga nog even genieten van Spanje en tot vrijdag bij Anne! groetjes Ellij

  • 27 Mei 2014 - 18:47

    Toon:

    Goed gedaan, broeder! Na deze hoogtestage kom je afgetraind aan het vertrek bij de echte klassiekers: het familieweekend en de familiefietstocht. Niets staat twee klinkende overwinningen in de weg.

    Al bij al denk ik dat je een prachtige en onvergetelijke tocht hebt gemaakt.

    Groet,
    Toon

  • 27 Mei 2014 - 19:43

    Anne:

    Zouden de jongens je zo nog wel herkennen :-)> ?? Leuk pap, geniet nog even van de rust. Komend weekend is het daarmee gedaan...

    liefs, Anne, Robert, Bram en Willem

  • 27 Mei 2014 - 22:41

    Joes:

    De familiefietstocht is nu natuurlijk helemaal een peuleschilletje. Super knap hoor Thieu., chapeau!
    Groeten en geniet nog van al het moois,
    Joes

  • 28 Mei 2014 - 08:30

    Jan:

    Thieu, proficiat met je prestatie!
    Wij vertrekken zo dadelijk naar Athene, met Jan en Rita.
    Kom gezond terug! Groet, Nelleke en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

thieu

gepensioneerd, getrouwd, twee dochters en 4 kleinkinderen. Fiets graag en veel. Ben in 2006 naar Santiago gefietst en ga 6 mei naar Sevilla voor de Ruta del plata naar Santiago. Daarna door via de Ruta del Norte naar Bilbao

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 6428

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Ruta de Plata

Landen bezocht: