Voorbereiding - Reisverslag uit Helmond, Nederland van thieu kessels - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Helmond, Nederland van thieu kessels - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg thieu

30 April 2014 | Nederland, Helmond

nog een paar dagen en dan vertrek ik naar Sevilla om daar mijn trip naar Santiago te beginnen.
Grote vraag is altijd wat neem je mee, en nog belangrijker, wat laat je thuis!
Daarom vast een eerste selectie. Hier moet ik het maar mee doen.
In het zuiden zal het warm zijn, vandaar shirtjes met korte mouw, maar in het noordelijk kustgebied kan het natuurlijk, zeker in de Picos de Europa minder mooi zijn. Dus ook beenstukken, armstukken en een jack.
Dan niet te vergeten mijn fototoestel en teken benodigdheden, want daar gaan we wat mee doen onderweg.

• 30 April 2014 - 18:54

Jos:

Thieu, broeder, veel plezier op je nieuwe tocht, nergens onder of tussen raken, hou God voor ogen en uw kleingeld. Jos

• 30 April 2014 - 20:14

Piet Kessels:

Thieu, succes en we volgen je op de eh eh (niet de voet, niet de fiets) computer!

• 30 April 2014 - 21:48

Anne:

Veel plezier papa!

• 30 April 2014 - 22:47

Henry Schut:

Thieu suc6 met de "Ronde van Spanje. Ik zie de ritten wel op strava verschijnen??!!

• 01 Mei 2014 - 20:41

Jose:

Thieu, goede reis en vooral veel plezier onderweg.

• 03 Mei 2014 - 23:48

De Buurtjes:

Een hele goede reis... Veel fietsplezier..

Verslag uit: Nederland, Helmond

thieu

gepensioneerd, getrouwd, twee dochters en 4 kleinkinderen. Fiets graag en veel. Ben in 2006 naar Santiago gefietst en ga 6 mei naar Sevilla voor de Ruta del plata naar Santiago. Daarna door via de Ruta del Norte naar Bilbao

Actief sinds 23 April 2014